Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Sob 23:45, 06 Cze 2009 Temat postu: Pogawęki o VW |
|
|
Pogawęki o VW
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
piter258
ziomek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 14:14, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
"VW" a więc auto prawie nie do zajechania ten kto ma zdrowego VW wie o co chodzi mozna go poddac lekkiemu tuningowi mechanicznemu i optycznemu tylko zeby nie przesadzic. vw powinien byc (niski, szeroki i głośny) ja tak uwazam niektórzy wolą seryjne auto. takie jest moje zdanie niech się reszta wypowie!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
dark
Kandydat
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 12:38, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To czy głośno to zależy wszystko od kierowcy i od tego ile jeździ. Nie ukrywajmy, wokoło komina to jest może i fajne ale na dłuższą mete na bańke nie idzie wytrzymać.
German style - nisko, gładko i szeroko
Cult style - odpierniczony orginał, jesli ktoś ładnie odrestauruje golfine, położy auto na glebie to też pięknie wygląda. Zależy kto co lubi .
Mi osobiście te 2 style sie podobają (rosta nie uznaje, bo to dla mnie niszczenie auta a nie styl).
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter17
ziomek
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 20:38, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mi również 2 style się podobają chociaż wole bardziej ten 1
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Śro 0:03, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jasne ze German zwłaszcza jak sie ma VW
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Śro 0:34, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Golf MK1:
Nazwa modelu: Typ 17
Lata produkcji: 1974 - 1983 (Do tej pory jest produkowana wersja City Golf w Południowej Afryce)
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 6841943 (6 milionów) w tym 388593 kabrioletów oraz 202390 Caddy.
Produkowany w wersjach: dwu oraz cztero-drzwiowej (CL,GL,GTI,GTD), dwu i cztero-drzwiowy sedan (Jetta), Caddy (pickup) i Cabrio (kabriolet)
Najszybsza wersja: GTI 1.8 112km (0-100 - 9s, vmax: 185km/h, 1/4mili: 16.7s)
Pierwsze Golfy MK1 były oferowane w 3 i 5 drzwiowych nadwoziach od sierpnia 1974 roku, model Cabrio zadebiutował w marcu 1979 roku, pierwszy pokaz Cabrio odbył się w St. Tropez.
Model Cabrio produkowany przez firmę Karmann był przez 14 lat, aż do września 1993 (kiedy to odbyła się premiera modelu Cabrio MK3).
Wrzesień 1976 to premiera LEGENDARNEJ wersji GTI, (tworząc własną klasę aut zwanych właśnie GTI!), oferowane było z silnikiem o pojemności 1.6 litra, 110km (zmodyfikowana jednostka z Audi 80 GTE).
(Volkswagen Golf GTI)
Już miesiąc później z taśmy schodzi VW Golf numer 1.000.000. W 1978 roku Volkswagen rozpoczyna sprzedaż w USA (wersja Rabbit produkowana na początku w Niemczech, a od 1979 roku w Pennsylvanii, USA).
Pierwszy Golf w wersji sedan nazwany Jetta schodzi z taśm produkcyjnych w listopadzie 1979 roku. W marcu 1982 Volkswagen wypuszcza wersję GTD, czyli diesel z turbosprężarką, 1.6 litra i 70koni, we wrześniu zostanie przedstawiona zmodyfikowana wersja GTI z silnikiem 1.8 112koni.
W maju 1983 roku Volkswagen przedstawia również kultowy model PIRELLI, to nic innego jak GTI z kilkoma modyfikacjami (od maja do października roku 1983 wyprodukowano około 40tyś egzemplarzy. Każda Pirelka posiada podwójne reflektory ze światłami przeciwmgielnymi, grill z czerwonym paskiem, zielone szyby, 4ro-ramienną kierownicę, zewnętrzne lusterka i zderzaki w kolorze nadwozia, czarny spoiler, alufelgi PIRELLI 6×14″, komputer pokładowy MFA, ekonomizer, czarny winyl na tylnej klapie.
(Volkswagen Golf Pirelli)
Współczynnik oporu powietrza wynosił 0.42 w podstawowej wersji Golfa MK1.
Volkswagen Golf MK1 otrzymał II miejsce w konkursie na Samochód Roku 1975.
I to mnie właśnie kręci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Drifter dnia Śro 0:35, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Śro 15:33, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jak wrzucic do golfa siłownik przedniej maski ??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter258
ziomek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 18:27, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ziomki mam pytanie co byście powiedzieli na temat GOLFA II 1.3 lub 1.6 jak sie sprawują itp. mysle nad kupnem takiego czegoś
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter258
ziomek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 12:32, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
DRIFTER zalezy od czego masz siłowniki ,wyczytałem ze niektóre siłowniki do golfa II przykręca się do błotnika i do śruby mocującej maske
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Wto 14:35, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
piter258 napisał: | ziomki mam pytanie co byście powiedzieli na temat GOLFA II 1.3 lub 1.6 jak sie sprawują itp. mysle nad kupnem takiego czegoś |
Powiem tak, co do golfa 1.3 nie kupuj tego bo zawsze bedzie ci mocy brakowac, 1.6 jezdzi juz w miare mam teraz drugiego wlasnie 1.6 i nie narzekam, autka nie do zajechania a duzo mozna z nim zrobic
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter258
ziomek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 15:24, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
to 1.3 odpada bede szukać zdrowego 1.6 chyba ze trafi sie jakies 1.8 pozyjemy zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter17
ziomek
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 16:39, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1.6 albo 1.8 ale lepiej 1.8 szukaj
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter258
ziomek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 17:39, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
zobaczymy które lepsze si e trafi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter258
ziomek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 19:45, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja bede szedł w takim kierunku z modami [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter17
ziomek
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 20:50, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
wow jaka przemiana dobry pocisk
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|