Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Sob 23:14, 06 Cze 2009 Temat postu: Przygotowanie silnika pod turbo |
|
|
Pod tak zwane soft turbo nie trzeba teoretycznie nic robić. Soft turbo nie ma większego ciśnienia doładowania niż 0.6 bara, zalecane jest tylko żeby stopień sprężania nie był wyższy niż 9.0/1. Samochody na wtrysku muszą mieć zmieniony odczyt lambda w kompie, temperature w dolocie, większe ciśnienie paliwa, najlepiej zmienić też wtryski na większe. Jak chcemy większe ciśnienie doładowania (powyżej 0.85) trzeba zmienić tłoki żeby wytrzymały temperature spalin, korbowody gdyż nacisk na nie jest o wiele większy, jeżeli mamy robić szlif pod nowe tłoki warto też rozszlifować blok i wstawić tuleje (większa sztywność bloku), wał możemy zostawić seryjne gdyż i tak jest odkuwany, olej radził bym minimum pół syntetyk ze względu na turbine, chłodnica oleju bo temperatura oleju wzrośnie o jakieś od 10 do 20 stopni, zmienić termostat na taki który się wcześniej otwiera, czujnik wchłodnicy zmienić na taki który włączy wentylator wcześniej, i można zmienić wałek rozrządu pod turbo tylko przy kupnie takiego wałka trzeba powiedzieć że będzie zakładana turbina.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Drifter17
ziomek
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 20:50, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
trochę kasy to kosztuje takie przeróbki ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter258
ziomek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Sob 22:16, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a jak przygotować auto żeby założyć kompresor wiem ze jeden golfik na sieradzu ma kompresor ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Nie 0:41, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
owszem jest maly potworek, roboty tyle samo co pod turbo tylko zakladasz kompresor
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
patryk40
Kandydat
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 12:11, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
na przykład:
montaż turbo do mercedesa w124 to koszt około 8-12 tysi zł
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Nie 13:21, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
cholernie duze pieniadze, ale jak ktos chce miec autko jedyne w swoim rodzaju to musi placic
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter258
ziomek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 14:18, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
oj trzeba ale potem jaka mina gapiów jqak zobaczą takie auto jeszcze jak to zapie..ala hehe
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Nie 15:45, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
heeheh jezeli jedzie wolno bo jezeli nie to uslysza tylko gwizd
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter17
ziomek
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 2:03, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a co myślicie o włożeniu TURBO i kompresora do zwykłego DIESLA 1.6 55KM ??? warto ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Nie 11:22, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
nie warto
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter17
ziomek
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 12:21, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
hehe tak coś myślałem xD ale wsadzić jakiś inny silniczek np: 1.9 TDI 110KM i pogrzebać ???
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter
Administrator Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SIERADZ
|
Wysłany: Wto 20:55, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
wsadzić TDI 130km i nic nie grzebać wystarczająco
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter258
ziomek
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 21:25, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jak masz checi i $$$$ to rub zobaczymy co z tego wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Drifter17
ziomek
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 23:04, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ale wolę starsze TDI jednak lepsze bo teeee 116,130,115KMitd to wiadomo gówno
A jak z łapami ?;> kto i gdzie dorabia ) bo żeby nie było ,że zgubię silnik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Drifter17 dnia Śro 23:06, 18 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|