FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Przygotowanie silnika pod turbo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autoklubsieradz.fora.pl Strona Główna :: Swap i tuning mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Sob 23:14, 06 Cze 2009    Temat postu: Przygotowanie silnika pod turbo

Pod tak zwane soft turbo nie trzeba teoretycznie nic robić. Soft turbo nie ma większego ciśnienia doładowania niż 0.6 bara, zalecane jest tylko żeby stopień sprężania nie był wyższy niż 9.0/1. Samochody na wtrysku muszą mieć zmieniony odczyt lambda w kompie, temperature w dolocie, większe ciśnienie paliwa, najlepiej zmienić też wtryski na większe. Jak chcemy większe ciśnienie doładowania (powyżej 0.85) trzeba zmienić tłoki żeby wytrzymały temperature spalin, korbowody gdyż nacisk na nie jest o wiele większy, jeżeli mamy robić szlif pod nowe tłoki warto też rozszlifować blok i wstawić tuleje (większa sztywność bloku), wał możemy zostawić seryjne gdyż i tak jest odkuwany, olej radził bym minimum pół syntetyk ze względu na turbine, chłodnica oleju bo temperatura oleju wzrośnie o jakieś od 10 do 20 stopni, zmienić termostat na taki który się wcześniej otwiera, czujnik wchłodnicy zmienić na taki który włączy wentylator wcześniej, i można zmienić wałek rozrządu pod turbo tylko przy kupnie takiego wałka trzeba powiedzieć że będzie zakładana turbina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 20:50, 09 Cze 2009    Temat postu:

trochę kasy to kosztuje takie przeróbki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Sob 22:16, 04 Lip 2009    Temat postu:

a jak przygotować auto żeby założyć kompresor wiem ze jeden golfik na sieradzu ma kompresor ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Nie 0:41, 05 Lip 2009    Temat postu:

owszem jest Wesoly maly potworek, roboty tyle samo co pod turbo tylko zakladasz kompresor

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk40
Kandydat



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Nie 12:11, 05 Lip 2009    Temat postu:

na przykład:
montaż turbo do mercedesa w124 to koszt około 8-12 tysi zł Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Nie 13:21, 05 Lip 2009    Temat postu:

cholernie duze pieniadze, ale jak ktos chce miec autko jedyne w swoim rodzaju to musi placic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Nie 14:18, 05 Lip 2009    Temat postu:

oj trzeba ale potem jaka mina gapiów jqak zobaczą takie auto jeszcze jak to zapie..ala Wesoly hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Nie 15:45, 05 Lip 2009    Temat postu:

heeheh jezeli jedzie wolno bo jezeli nie to uslysza tylko gwizd JezykJezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Nie 2:03, 15 Lis 2009    Temat postu:

a co myślicie o włożeniu TURBO i kompresora do zwykłego DIESLA 1.6 55KM Wesoly ??? warto ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Nie 11:22, 15 Lis 2009    Temat postu:

nie warto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Nie 12:21, 15 Lis 2009    Temat postu:

hehe tak coś myślałem xD Wesoly ale wsadzić jakiś inny silniczek np: 1.9 TDI 110KM i pogrzebać Wesoly ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Wto 20:55, 17 Lis 2009    Temat postu:

wsadzić TDI 130km i nic nie grzebać wystarczająco

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Śro 21:25, 18 Lis 2009    Temat postu:

jak masz checi i $$$$ to rub zobaczymy co z tego wyjdzie Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Śro 23:04, 18 Lis 2009    Temat postu:

ale wolę starsze TDI jednak lepsze Mruga bo teeee 116,130,115KMitd to wiadomo gówno Mruga

A jak z łapami ?;> kto i gdzie dorabia Wesoly) bo żeby nie było ,że zgubię silnik WesolyWesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drifter17 dnia Śro 23:06, 18 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autoklubsieradz.fora.pl Strona Główna :: Swap i tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.autoklubsieradz.fora.pl: Samochody to nasza pasja     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin